czwartek, 1 sierpnia 2013

139. Słodki ulepek :D

Bananowo-kokosowa owsianka z jagodami, bananem, ciasteczkiem owsianym i syropem klonowym


Totalne zasłodzenie z rana, ale jaka była pyszna! Chyba całkowicie przekonałam się do banana, bo smakował mi nawet na ciepło, co wcześniej było nierealne :> 
Pozdrawiam agateq, jeszcze się niedługo stanę miłośniczką, ale Ciebie na pewno nie pobiję ;*


Wczoraj dzień poza domem, w końcu trzeba korzystać z wakacji ^^ szybkie śniadanko, potem załapałam się na naleśniki u babci ♥ i dzień minął sympatycznie, a teraz pomału muszę zacząć przygotowywać rzeczy na wyjazd, gdyż w sobotę wybywam nad morze :D
Najpierw jednak nowy odcinek PLL :>

23 komentarze:

  1. Ja z PLL jestem spoooro do tyłu , więc dzisiaj nadrabiam :)
    A owsianka - mniam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę dorwać wiórki kokosowe w końcu! Bo wszędzie, gdzie nie spojrzę owsianka z kokosem, a mnie zazdrośc bierze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszna owsianka! Ja zostawiam nowy odcinek na wieczór (gdy jest ciemno, wtedy jest nastrój do PLL ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja, ale ja nigdy nie mogę wytrzymać, by obejrzeć nowy :D

      Usuń
  4. Przepyszna owsianka! Ja zostawiam nowy odcinek na wieczór (gdy jest ciemno, wtedy jest nastrój do PLL ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Hue hue hue:>
    Dziękuję za pozdrowienia, również dziękuję w imieniu banana za komplementy płynącego w jego stronę. Polecam przejście na... bananową stronę życia!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak będzie, jestem na coraz lepszej drodze ku temu ^^ :)

      Usuń
  6. uwielbiam i banana, i jagody! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie jedziesz? Bo ja też w sobote wybywam nad morze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca jeszcze nie wiem, ale okolice Jarosławca chyba, my co roku jeździmy "w ciemno" szukając noclegu na miejscu, tam gdzie nam się spodoba :D a Ty gdzie? :)

      Usuń
  8. Banany na ciepło są najlepsze :D Mega słodziutkie ;)
    I cudna owsianka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm banan i kokos *-* pyszne śniadanie !! tkie ulepki uwielbiam ;D u mnie też dziś słodki bananek w śniadaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez kokosa i owsianka dla mnie cudowna:)
    Udanego wypoczynku Ci życzę, oby pogoda dopisała:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam na taką owsiankę ochotę...na razie jednak muszę zadowalać się jedzeniem w sanatorium< które o dziwo jest pyszne, ale owsianek na śniadanie nie ma: D>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze jak smakuje, owsiankę sobie w domu zaserwujesz :)

      Usuń
  12. banany najlepsze! :D
    u mnie jutro podobna będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Och morze, mam nadzieję będą zdjęcia! ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Banan+ jagody, uwielbiam to połączenie! A bananożercą nie jestem, od czasu do czasu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naleśniki u babci?! No cudo <3
    A ja też uwielbiam owsiankę z bananem-mmm, so yumy :D
    A wiesz co? Weź sobie wlej do garnczka mleko, włączy palnik i wkrój plasterki banana-grube,chude-jakie ci wyjdą :) Gdy się zagotuje dodaj owsiankę i gotuje gotuj-meeega pychota! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą podobnie zrobiłam ;) tylko, że rozgniotłam banana w miseczce i od razu dodałam, żeby się z płatkami zrobił, więc była mega bananowa, bo i "w" i "na" owsiance banan :D

      Usuń