poniedziałek, 22 lipca 2013

130. Gofry + recenzja :)

Gofry z miętowym jabłuszkiem


Piękne widoki, słoneczna pogoda, delikatny wiaterek, śniadania na tarasie, poziomki przy kempingu, spacery i obiad w świetnej orientalnej restauracji, wyjazd zaliczam do udanych :)

A dzisiaj mam Wam do zaoferowania konfiturę ze sklepu Anielskie Przysmaki :>


Połączenie jabłka z miętą smakuje mi od zawsze,  jednak pierwszy raz spotykam się z taką konfiturą. Przed spróbowaniem wyobraziłam sobie, czego mogę się spodziewać, ale smak mnie zaskoczył. Oczywiście na plus. Zachowana jest równowaga pomiędzy jabłkiem a miętą. Smak jest delikatny, mięta nadaje aromat, ale nie jest przytłaczająca. Całość ma fajną konsystencję, dobrze się nakłada i nie spływa :) Przypomina trochę mus albo przecierkę jabłkową, mi od zawsze takie rzeczy smakują, więc jestem zadowolona.
Postawiłam na testowanie z goframi i to była dobra decyzja. Konfiturę polecam, mój brat także, bo się załapał ^^
Smacznie smakuje także w połączeniu z masłem orzechowym :) 
A na stronie znajdziecie taką oto informację: Jabłko to owoc o smaku kwaśnym lub słodkim zależy od odmiany. Zawiera sporo witaminy C, minerały oraz dużo błonnika roślinnego oraz pektyny.Witaminy takie jak A, B1, B2, B3 ,PP. Pomaga na trawienie i obniża poziom cholesterolu. Zawiera potas ,wapń, fosfor. Mięta jest to roślina o silnym charakterystycznym zapachu. Działa uspokajająco, leczy mdłości i bóle głowy. Połączenie jabłka i mięty tworzy cudowny smak. Dodajemy do naleśników, na kanapkę itp. Produkt naturalny. Jak to się mówi niedaleko pada jabłko od… mięty :)



22 komentarze:

  1. Ta konfitura musi być nieziemska *.*
    Pięknie wyszły Ci gofry ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. No takie jabłko w konfiturze to raczej nie zachowuje tych swoich zdrowotnych właściwości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i trochę traci, ale kubeczki smakowe są zadowolone ^^

      Usuń
  3. www.anielskieprzysmaki.pl-my tu gadu gadu a gofry stygną.Poproszę jednego:)Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gofry nawet zimne dobrze smakują, więc bez obaw ;)

      Usuń
  4. Ta konfitura musi smakować niesamowicie, a z goframi to już w ogóle!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta konfitura wyglada na bardzo smaczna. Jeszcze z tymi goframi ..*-*

    OdpowiedzUsuń
  6. ta konfitura mnie strasznie ciągnie do siebie, chyba sobie zamówię słoiczek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. www.anielskieprzysmaki.pl-owiem tak zanim wprowadzimy produkt to najpierw go próbujemy.A z tych nowości wszystkich próbowałam:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. kusząca ta konfitura, skusiłabym się :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Gofry i konfitura - połączenie doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miętowe jabłuszko?! ojacie *_____*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką herbatkę jabłko+mięta. Bardzo lubię to połączenie, więc i konfitura musi smakować całkiem do rzeczy^:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z tą pyszną konfiturką gofry od razu stają się pyszniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gofry z taką konfitura biorę bez zastanowienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno jest to ciekawa propozycja. Osobiście uwielbiam kompot jabłkowy z dodatkiem mięty, mariaż idealny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dziś też postawiłam na gofry :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie próbowałam takiego połączenia, chyba, że dawno temu w soku :) Ale wygląda pysznie na tych gofrach!

    OdpowiedzUsuń
  17. wow..ta konfitura zachwyca mnie już swoim kolorem, a co dopiero smaaakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa ta konfitura, chętnie zatopiłabym w takim słoiczku swoją łyżeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń