czwartek, 13 czerwca 2013

Z cynamonową nutą :)

Grahamka z cynamonowym twarożkiem/i rodzynkami, kawa zbożowa z mlekiem


Twarożek na kanapce wymieszany jest ze śmietaną, miodem i cynamonem. Lubię takie połączenie :)
Im dłużej się śpi, tym się jest bardziej zmęczonym, zgadza się. Narzekać jednak nie zamierzam - jest słońce, a to nastraja pozytywnie :)
Co do Kac Vegas 3 to bardziej śmieszyły mnie wcześniejsze części, ta jakaś taka wymuszona jest i chyba brakowało pomysłów..  Dowalili ze sceną po filmie i żyrafą, tak niestety mnie rozczarowali.

22 komentarze:

  1. Nie ma to jak domowy smakowy twarożek. Sniadanie w takim towarzystwie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się średnio 3 część podobała.
    Pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, twarożek na kanapkach, mhm, podoba mi się to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko z cynamonem jest cudowne :)
    właśnie się zastanawiam czy się na KacVegas wybrać, ale chyba szkoda czasu z tego co piszesz ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie każdy to inaczej odbiera, bo słyszałam też pozytywne opinie, ale mnie akurat rozczarowali :(

      Usuń
  5. Polałabym miodkiem ten twarożek:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ohladalam jeszcze Kac Vegas, ale chyba nie wybiore sie na ten film do kina, jakos tak niestety czulam, ze po tylu czesciach to noze zrobic sie juz troche nudne.
    Uwielbiam twarozek z miodem i cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy mają odmienne opinie co do Kac vegas, ale pójdę i tak :D
    Kocham taki twarożek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nuż Tobie się spodoba, każdy jednak inaczej to odbiera ;)

      Usuń
  8. Kocham wszystko, co ma w sobie cynamon *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twarozek + cynamon + jakies slodzidlo, pierwszy raz sprobowalm na obozie harcerskim, niestety bylo bardzo malo, bo juz wszystki praktycznie bylo spakowane. Ale sie zakochalam! Caly czas probuje odtworzyc ten smak, sprobuje i dzisiaj ;)
    Ja tez wlasnie slyszalam, ze 'dupy nie urywal'. No coz. Ale Bradley <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Twarożek ze śmietaną i z dodatkiem cukru - to mój deser z dzieciństwa, przyrządzany przez Tatę. A na kanapkach... nie kosztowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wiesz ile tracisz, bo świetnie na bułeczce smakuje ^^

      Usuń
    2. oj smakuję smakuję też bardzo lubię tak jeść :P

      Usuń
  11. Kanapki z twarogiem najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten twarożek muszę wypróbować ; )
    A co do Kac Vegas, widziałam tylko pierwszą część.

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo to się zgrałyśmy bo u mnie też dziś cynamonowa nutka, tylko w owsiance standardowo ;) twoje bułeczki też pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jak starannie ułożone rodzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. hmm w życiu nie jadłam kanapek z twarożkiem, ja go raczej do naleśników bardziej preferuję ;) ale ta z rodzynkami mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie nie wejdę to cynamon :D Mam wrażenie, że my= blogowiczki mamy jakiś wspólny język haha !

    OdpowiedzUsuń