sobota, 20 kwietnia 2013

Pankejki :D


Amerykańskie pancakes ze smażonym jabłkiem, śmietaną i cynamonem


Rodzinna wieżyczka :D Skusiłam dzisiaj moich na aromatyczne, maślane pankejki :)


Moja porcja, zjedzone z duszonym jabłkiem, dżemem kiwi-agrest, cukrem pudrem, popite kawą zbożową z mlekiem :) 
Śniadanie po basenowe, rano przed basenem zjadłam bułkę, o taką:

Bułka z ziarnami z szynką konserwową, serkiem Turkiem, ogórkiem konserwowym, pomidorek rzymski

Nie lubię uprawiać sportów na czczo, zawsze coś muszę zjeść :>

Mamy weekend, bawmy się :D 
Miłego! ;*

17 komentarzy:

  1. poszłabym na basen :))
    zwłaszcza jak potem ktoś by mi podał takie placki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dawno nie byłam na basenie :p
    Pysznie tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz co sobotę postanowiłam chodzić, godzinka pływania i od razu życie staje się piękniejsze :D

      Usuń
  3. Ja tez nie wyobrazam sobie cwiczen na czczo :) Zazwyczaj jem jakis jogurt i owoc, a potem jem normalne sniadanie. Twoje placuszkowa wieza wyglada pieknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba śniadania smakowite, jednak wybieram placuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. góra pysznych placuszków , i tyle smacznych dodatków *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też biorę placuszki, ze śmietaną jeszcze nie jadłam :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Na czczo to nie zdrowo:)
    Mniam, ta góra pancakes mnie urzekla! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna wieżyczka! Nie dziwię się, że rodzinka skusiła się na pankejki;D

    OdpowiedzUsuń
  9. I słusznie! Ja natomiast idę na basen bardzo wcześnie, dlatego nie mam jak zjeść śniadania przed...to skutkuje niestety podwójnym późniejszym śniadaniem, bo jestem wtedy gotowa zjeść konia z kopytami. Na pewno zjadłabym wszystkie te naleśniczki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie wysiłek wzmaga apetyt ;D a śniadanie smakuje po nim przepysznie :)

      Usuń
  10. Nie dziwię się, że rodzinka dała się skusić :). Moja mama (entuzjastka śniadań na wytrawnie), kiedyś powiedziała do mnie na widok placuszków: "ładnie wyglądają, daj spróbować". I bezcenna reakcja : "wow, są naprawdę smaczne!: ;). Kiedyś też ją skuszę na cały stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaha, myślałam, że to plackowa porcja dla jednej osoby! :D choć w sumie pewnie dałabym radę... :D

    Też nie lubię uprawiać sportów na czczo, chyba padłabym z głodu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym nic wcześniej nie jadła to może i też bym podołała :D

      Usuń