czwartek, 14 marca 2013

Babeczki :)


Jogurt grecki z czekoladowym musli, kakaowe babeczki z białym serem


Już miałam patelnie w ręce, gdy pomyślałam: ""Upiekłam wczoraj babeczki czemu by nie zjeść ich sobie na śniadanie?" :D Jak pomyślałam tak zrobiłam :) Naszło mnie na pieczenie, a że miałam ochotę na muffinki i w lodówce znalazłam twarożek -> oto są :D Pierwszy raz piekłam takie z serem i jestem zachwycona :) Mocno czekoladowe śniadanie na początek kolejnego szaroburego dnia, od razu mi przyjemniej :)

Byłam mega zaskoczona oglądając we wtorek "Jeden z dziesięciu" :D wiem, że są tam pytania muzyczne, ale takiej piosenki się nie spodziewałam, takim sposobem mam nową nutkę do słuchania :)


5 komentarzy:

  1. została Ci jeszcze jakaś dla nieproszonego gościa?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Muffinek z czymś w środku jeszcze nie robiłam, ale mam w planach:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Muffinki najlepsze na śniadania ! :) Ja też lubię 1 z 10 i rzeczywiście The Cure dziwnie w nim usłyszeć, ale zdecydowanie na plus !

    OdpowiedzUsuń